Hou je website actief met blogs- en nieuwsberichten

Een website is geen product maar een proces waar je moet blijven aan werken. Websites die maanden onaangeroerd blijven, beschouwt Google als oninteressant aangezien ze onvoldoende actief inspelen op de behoeften van de onlineconsument.

Blog- en nieuwspagina’s zijn een accurate manier om voortdurend nieuwe relevante informatie aan je website toe te voegen en zowel je doelgroepen als Google het juiste signaal te geven en duurzaam te engageren. 

Je hebt altijd iets te vertellen

Je nieuws- of blogpagina is het ideale platform om je als autoriteit in je sector te profileren. Wie relevante informatie verstrekt, bouwt langzaam een vertrouwensrelatie op met zijn lezers en blijft op die manier in hun gedachten. Als ze vroeg of laat je diensten of producten nodig hebben, zullen ze meteen aan jou denken. En je hebt altijd iets te vertellen:

  • Over de werking van je producten of diensten
  • Over nieuwigheden op de markt
  • Nieuws over je sector
  • Nieuwe reglementen in verband met je activiteit
  • Getuigenissen van je klanten
  • Inspelen op de actualiteit

Wil je meer informatie over het beheren van blog- en nieuwspagina’s?