E-mails houden je klanten en doelgroepen alert

Elektronische nieuwsbrieven zijn het ideale kanaal om je klanten, leads en andere doelgroepen relevante informatie te verstrekken en hen op die manier duurzaam te engageren. 

  • Met een aantrekkelijk design in je eigen huisstijl zijn je mailings altijd herkenbaar
  • Schrijf en verstuur je nieuwsbrieven op een eenvoudige manier
  • Beheer zelf je contacten en voeg nieuwe geadresseerden toe
  • Ga in een paar muisklikken na in hoeverre je nieuwsbrieven hun doel bereiken

E-mailmarketing is de meest efficiënte marketingstrategie

E-mails uitsturen met commerciële of service-aanbiedingen maakt al 20 jaar deel uit van het vast arsenaal van elke ondernemer. In 2015 gebruikten bijna 78% van de bedrijven e-mails als marketinginstrument. In 2014 was dat nog 67%. Bovendien blijkt ook dat steeds meer mensen e-mails openen en erop doorklikken. Allemaal signalen dat deze manier om klanten te binden en nieuwe klanten te maken efficiënter is dan ooit.

 

Reeds 20 jaar

maakt het uitsturen van e-mails deel uit van het vast arsenaal van elke ondernemer

67%

Van de bedrijven gebruikte in 2014 e-mails als marketingsinstrument

78%

Van de bedrijven gebruikt in 2015 e-mails als marketinginstrument

Wil je meer informatie over het maken, versturen en beheren van nieuwsbrieven?